Forum Amatorskie Rajdowanie Strona Główna Amatorskie Rajdowanie
Turew Racing Team
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Treningi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amatorskie Rajdowanie Strona Główna -> Motorsport
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SAL
Rajdowiec Amator



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:57, 24 Lip 2006    Temat postu: Treningi

Kilka fotek z dzisiejszych testów Renault 5 Smile Fotki mojego autorstwa:



















I kilka fotek by Agniess:











I wszystko jasne, Renatka nie pali bo ma owady w gaźniku Twisted Evil Nawierzchnia była mieszana, generalnie śliska bądź nierówna Razz Największą przeszkodą były muchy (w dyszach Solexa) i otwierający się bagażnik Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SAL dnia Wto 17:37, 25 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sensekhmet
Zły Człowiek



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:25, 25 Lip 2006    Temat postu:

Notatki z treningu:
-tylny zawias ze złomu działa dobrze
-nic z auta nie odpada (nie licząc obudowy filtra powietrza, stąd owady w gaźniku)
-chłodzenie na warunki letniego kręcioła jest niedostateczne: nie wiem, czy przed Włocławkiem nie pozbyć się grilla (nic innego w celu poprawy chłodzenia nie przychodzi mi do głowy)
-jeżdżenie po polu/łące nie służy R5: auto dławi się, gaśnie, duża ilość wybojów powoduje wypadanie biegów przy hamowaniu
-trening na ściernisku powoduje, że auto można tylko spalić: nie mam pojęcia, jak się zabrać do czyszczenia wnętrza Evil or Very Mad

Ogólnie była to taka pojeżdżawa: techniki żadnej nie przećwiczyłem, czasów mierzyć się praktycznie nie dało, ot takie upalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SAL
Rajdowiec Amator



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:36, 25 Lip 2006    Temat postu:

Sensekhmet napisał:
jeżdżenie po polu/łące nie służy R5: auto dławi się, gaśnie, duża ilość wybojów powoduje wypadanie biegów przy hamowaniu


Moim zdaniem to dławił się, bo owadów nie przepalał Very Happy Z biegami gorzej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agniess
Kibic Fotograf



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:43, 25 Lip 2006    Temat postu:

taaa.. a straz pozarna jechala.. czyzby na ta łąke? lol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sensekhmet
Zły Człowiek



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:00, 25 Lip 2006    Temat postu:

Z biegami sprawa jest prosta: silnik tak się bujał na poduszkach, że biegi "wyciągało". Trzebabyło widzieć, jak dźwignia zamiany biegów latała na co większych dziurach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SAL
Rajdowiec Amator



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:03, 25 Lip 2006    Temat postu:

Sensekhmet napisał:
Z biegami sprawa jest prosta (...)


No, to trzeba by coś wymyślić, bo moim zdaniem, to biegi i ręczny i można już Renatką jeździć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sensekhmet
Zły Człowiek



Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:32, 29 Lip 2006    Temat postu:

Po dwukrotnej podróży z Poznania i z powrotem (prędkości przelotowe rzędu 100-110km/h) stwierdzam, że R5 to jednak dość mocne autko: chyba nic się nie poprzestawiało w zawieszeniu ani nie pourywało w silniku po tych wygłupach Wink
Na karoserii też brak śladów "zmiennej geometrii" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amatorskie Rajdowanie Strona Główna -> Motorsport Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin